FAQ

Meest gestelde vragen

Verzending

Ik heb vandaag besteld, wat is de levertijd?
Heb je vóór 12:00 besteld en zijn je bestelde producten op voorraad? Dan streven wij ernaar je pakketje dezelfde dag nog op de post te doen. Heb je een maatwerk bestelling dan is de levertijd afhankelijk van het soort product, je wensen en beschikbaarheid van de grondstoffen. Wij proberen de levertijd van dit soort producten zo accuraat mogelijk bij de producten te vermelden. Voor meer informatie kun je via mail contact met ons opnemen.

Ik heb al even de verzendbevestiging, maar mijn pakketje is nog steeds niet binnen.
Het kan voorkomen dat door drukte bij PostNL de levering langer in beslag neemt. Heb je na 5 werkdagen nog niks ontvangen? Neem dan even contact met ons op via telefoon of email.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Dat ligt aan de grootte van je bestelling. Kaartjes gaan doorgaans gewoon via de brievenbus. Sommige bestellingen (grotere aantallen kaartjes of andere zware/grote artikelen gaan met pakketpost. Soms een brievenbus pakketje en soms een normaal pakket.

Wat zijn de verzendkosten binnen NL?
We proberen om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, past het door de brievenbus? > €2,95 (brief) of €4,25 (brievenbuspakket) afhankelijk van de grootte/gewicht. Pakketpost kost €6,95. Tijdens het bestelproces wordt getoond wat je verzendkosten worden.

Kan ik ook vanuit België bestellen?
Voorlopig helaas nog niet via de website. Neem voor bestellingen vanuit België contact met ons op via email: info@escapegifts.nl

Ik woon in de buurt, kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Helaas is afhalen niet mogelijk.

Retourneren

Kan ik ook een deel van mijn bestelling retour sturen?
Het kan gebeuren dat je bestelling of een deel hiervan toch niet naar wens is. Je kunt dan deze dan retour sturen. De kosten voor het retour sturen zijn voor jezelf, de waarde van je geretourneerde artikelen wordt dan binnen een paar dagen teruggestort op je rekening. Voor meer informatie over retourneren kun je  HIER terecht.

Overig

Mijn vraag staat er niet tussen, op welke manier kan ik het beste contact opnemen?
Je kunt bij vragen altijd contact met ons opnemen. Bij voorkeur via email. Deze proberen wij zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Bij geen gehoor via telefoon kan het zijn dat we even niet kunnen opnemen. Probeer het later nog eens of laat een bericht achter met je telefoonnummer en je vraag, dan bellen we zo spoedig mogelijk terug.